OCHUTNÁVKY VÍN SA ZÚČASTNÍ VINÁRSTVO:

Vinařství Lahofer (Dobšice) a Vinařství Hanzel (Miroslav, Česká republika-Morava)

VIAC INFORMÁCIÍ O VINÁRSTVE SA DOZVIETE TU


TERMÍN
Ochutnávka sa uskutoční dňa 16.3.2017 (štvrtok) o 18:00 hod.

MIESTO
Reštaurácia San Marten, Panská 33, Bratislava-Staré mesto (vedľa bývalej lekárne Salvator)

   

PROGRAM
Ochutnávka bude prebiehať formou riadenej/moderovanej degustácie, ktorou Vás bude sprevádzať zástupca vinárstva na Slovensku pán Peter Kuzma. Predpokladané trvanie podujatia odhadujeme na 2 hodiny. 

DEGUSTOVANÉ VÍNA

logo Lahofer  logo Hanzel

HANZEL Silvánske zelené, neskorý zber, 2015, suché
LAHOFER Rizling rýnsky, neskorý zber, 2014, suché
LAHOFER Rulandské šedé, neskorý zber, 2015, suché
LAHOFER Sauvignon, VOC, 2015, suché
HANZEL Chardonnay, neskorý zber, 2014, polosuché
HANZEL Martin Biely, moravské zemské, 2016, polosladké
LAHOFER Pálava, výber z hrozna, 2015, sladké

HANZEL Blauburgunder, výber z hrozna, 2015, suché
LAHOFER Cabernet Sauvignon, odrodové víno, 2014, suché

CENA
Cena vstupenky je 16 eur/osoba. V cene je zahrnutá možnosť ochutnať 9 druhov vína a občerstvenie (tapas, pečivo a voda). 

   

GARANCIA 
Garantujeme uplatnenie vstupenky na jednej z ďalších ochutnávok v prípade zaplatenia vstupenky v predpredaji a nedostavenia sa na ochutnávku. 

VSTUPENKY - Objednávka/Rezervácia

Z dôvodu obmedzených kapacitných možností (30 miest) a predpokladaného značného záujmu Vás žiadam o rezerváciu vstupeniek najneskôr do 15.3.2017 (pondelok). Vstupenky si môžete rezervovať 3 spôsobmi:

1. odpovedaním na mail info@vinopolis.sk s uvedením Vášho mena, počtu osôb a telefonického kontaktu
2. telefonicky na tel.čísle 0903 520413
3. objednať cez eshop <<< Objednať TU >>>

Vašu rezerváciu Vám spätne potvrdíme emailom, ktorý bude obsahovať ďalšie pokyny. 

Gourmand SK s.r.o.
0903 520413 
info@vinopolis.sk 

UPOZORNENIE 
Firma Gourmand SK s.r.o. ako organizátor podujatia si vyhradzuje právo zmeny vinárstiev v prípade nepredvídaných okolností. O prípadných zmenách budeme informovať zákazníkov písomne prostredníctvom SMS alebo emailu.